رادی من

كودكي با شكوه

1392/6/2 11:53
نویسنده : مامان رادی
118 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب موقع خوابوندن رادي - كه خودش پروسه‌ مفصليه - نگام به عروسكاي تو تختش،ماني و فيلي افتاد كه مثل هر شب چقدر مهربون كنار خودش خوابونده بود و روشونو به دقت پتو كشيده بود، يهو گفتم خوش به حالت رادي چه كودكي قشنگي داري. پرسيد: مامان كودكي شما هم اينقدر باشكوه بود؟ گفتم: من هم كودكي خوبي داشتم ولي نه به اين خوبي، تو از كودكيت چي رو بيشتر دوست داري؟ جواب داد: همه چيزشو بيشتر از همه چيزش دوست دارم! چند دقيقه بعد با لبخندي بر لب مثل فرشته ها كنار عروسكاش خوابيده بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mona sadeghy
2 شهریور 92 22:34
سلام مامانِ رادی
من و دوستام خیلی خوشحال شدیم از اینکه به وبمون تشریف آوردید و نظرتون رو راجبش بیان کردید.
درسته!
من به رشته ی تجربی علاقه ی چندانی ندارم اما دوستام تصمیم کرفتن این وبلاگ رو درست کنن و از من خواهش کردن که همراهیشون کنم!
به همه،مخصوصا رادیِ عزیزمن سلام برسونید


سلام باعث خوشحالي منه كه با جوونايي گلي مثل شما در ارتباط باشم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادی من می باشد