رادی من

حدود حق

1392/10/30 15:05
نویسنده : مامان رادی
136 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز رادي از صبح تا عصر چند ساعتي با تبلت بازي كرده بود و اين خيلي بيشتر از استانداردهاي خونه ما بود بنابر اين مجبور شدم تبلتشو ازش بگيرم. رادي حاضر نبود تبلتشو بده چون به قول خودش، جمعه‌ها براش روز قانوني استفاده از تبلت‌ بود.خلاصه اختلاف نظر بالا گرفت و در نهايت من با استفاده از قوه قهريه تبلت رو گرفتم. رادي خيلي ناراحت شد و احساس مي كرد خيلي بهش توهين شده. با بغض و خشم گفت:" حق هيچ آدمي بر يك آدم ديگه بيشتر از خود اون نفر نيست، نكنه شما فكر مي كنين من آدم نيستم كه به خودتون بيشتر از من حق مي‌دين؟!"

رادي عزيز من تا اين حد آزاده هست و عزت نفس داره كه نه به خاطر تبلت، بلكه به خاطر اين كه بهش زور گفته شده و خواسته بر حقش ناديده گرفته شده از ته دل ناراحت شده.

گل مامان انشاءا... در روزگاري نباشي كه خيلي ها به سادگي حقوقي به مراتب بيش از خودت براي تعيين سرنوشتت قائل باشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادی من می باشد