رادی من

كم خوني

1392/3/19 10:58
نویسنده : مامان رادی
129 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتي بود كه رادي همش مريض مي شد. يه روز سرماخودگي، يه روز دل درد، يه روز سرفه و....

2 هفته قبل از عيد، اول علائم سرماخوردگي داشت بعدش هم اسهال و استفراغ. مجبور شديم از آلودگي تهران خارجش كنيم و به شمال رفتيم. اول فروردين برگشتيم تهران و از فرداش دوباره رادي دل درد و استفراغ داشت. مشكوك به آپانديسيت بود. بگذريم از اين كه برما چه گذشت و چه مشكلاتي روزاي اول عيد كشيديم براي پيدا كزدن دكتر حاذق، آزمايشگاه مورد اعتماد و سونوگرافي شيفت. خلاصه به خير گذشت و حالش خوب شد ولي 2 هفته پيش دوباره داستان شروع شد ولي با شدت بيشتر و اين بار 2 دكتر مورد اعتماد دستور بستري شدن براي جراحي رو دادن. حال و روز من وصف كردني بود ولي توكل به خدا كردم و بستريش نكردم. البته خودم تا صيح بالا سرش بيدار بودم و فرداش پيش 2 دكتر ديگه با 2 سري آزمايش و سونوگرافي ديگه. دكتر آخري كه از بهترين جراحاي تهرانه گفت بهتون قول ميدم آپانديسيت نيست يه جور ويروسه و خوب ميشه. ما هم اعتماد كرديم و بچه رو به خونه آورديم ولي آزمايشا نشون داد كه رادي كم خوني داره. هموگلوبينش 6/10 بود كه خيلي پايينه. از فرداش كار ما شد پيدا كردن يه فوق تخصص هماتولوژي اطفال و هزاران فكر ناجور. بار آخري كه بردمش دكتر (دكتر شيوا نظري) تو زمان انتظار نقاشي جالبي كشيد. خودشو كشيده بود كه ازش خون مي گرفتن و يه علامت سوال هم كشيده بود. نوبتمون كه شد نقاشي رو داد به دكتر و گفت من كم خوني دارم اونوقت هي ازم آزمايش خون مي گيرين كه كم خون تر بشم؟ اينم نقاشيش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادی من می باشد