رادی من

رنگ مردونه

1392/7/20 12:22
نویسنده : مامان رادی
165 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پيش با رادي به خونه برمي‌گشتم. ماشين جلويي يه تويوتا لندكروز مشكي بود. رادي گفت: مامان نگاه كن عين ماشين عمو علي آقاست. گفتم: آره ولي به نظر من مال عمو قشنگتره ، من سفيدشو بيشتر دوست دارم. رادي گفت: نه مشكي قشنگتره چون رنگش مردونه است. گفتم: مگه رنگ سفيدو مشكي مردونه زنونه داره؟ گفت: آره، سفيد نشونه ضعفه چون رنگ پرچم تسليمه. گفتم: به جاش رنگ صلح و دوستي هم هست. گفت: باشه ولي من دوست دارم جنتلمن باشم و بجنگم نه اين كه تسليم بشم. گفتم: يعني جنتلمنا بايد بجنگن؟ گفت: آره وقتي دشمن دارن بايد باهاش بجنگن. گفتم: و وقتي دشمني در كار نيست بايد دنبال صلح و دوستي باشن. گفت: قبوله ولي من مشكي رو بيشتر دوست دارم!

جالبه يه بچه 5-6 ساله مي‌دونه تسليم شدن، دون شان يك انسان آزاده است. آياهممون اينو ميدونيم يا براي حفظ منافعمون تن به خفت تسليم مي‌ديم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ریحانه
2 شهریور 92 11:54
سلام
داداشم سالمه!!!

لطفا جوابمو بده!!!


سلام، ايشالا سالمن ولي من نمي شناسمشون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادی من می باشد