رادی من

خونه بهشتي

1392/7/20 12:24
نویسنده : مامان رادی
162 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پيش رادي ازم پرسيد: مامان روز قيامت چه روزيه؟ گفتم: تو اين كلمه رو از كجا شنيدي؟!

جواب داد : معين (دوست خانه كودكش) گفته يه لگد مي‌زنم به خطر تا روز قيامت برنگرده!

گفتم: روز قيامت روزيه كه مي‌گن خدا به كارهاي خوب و بد آدما رسيدگي ميكنه. گفت: يعني روزي كه بهشت و جهنم تقسيم مي‌شه؟ جواب دادم : بله.

كمي گذشت و دوباره پرسيد: مامان آدم مي‌تونه روز قيامت خونه تو بهشت خودشو خودش انتخاب كنه؟

جواب دادم : فكر كنم اين طور باشه، يعني هر چي تو اين دنيا كاراي بهتري بكنه تو اون دنيا مي‌توني خونه بهتري داشته باشي.

رادي گفت: من از خدا تو بهشت يه خونه روستايي مي‌خوام كه توش پر از گاو و گوسفند و بز باشه!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادی من می باشد