رادی من

عرق وطن

1392/12/4 14:46
نویسنده : مامان رادی
210 بازدید
اشتراک گذاری

با رادي مشغول صحبت هاي جورواجورم كه حرفمون به مسافرت مي‌رسه. رادي مي‌گه: " من عاشق مسافرتم، مسافرتاي طولاني، مثل اونوقتا كه رفته بوديم استراليا و اونجا زندگي مي‌كرديم"

مي‌گم: " دوست داري بازم از اين مسافرتا بري؟"

مي‌گه: " خيلي! اصلا ناراحتم از اين كه فقط تو استراليا زندگي كرديم، من دلم مي‌خواد همه جاي دنيارو ببينم و بعد از چند سال برگردم ايران."

مي‌گم:" چرا مي‌خواي برگردي ايران؟"

مي‌گه: " براي من نقطه اوج كشور، ايرانه"

مي‌گم: " اگه يه كشور ديگه خيلي بهتر باشه بازم به ايران برمي‌گردي؟"

مي‌گه: " براي من بالاترين سطح اندازه‌گيري كشور، ايرانه. هيچ كشوري براي من از ايران بهتر نيست، من اين جا بزرگ شدم، همه خاطراتم اين‌جاست، همه چيزا و كسايي كه دوست دارم اين‌جا هستن. اگه  دوست دارم تو كشورهاي ديگه زندگي كنم برا اينه كه مي‌خوام چيزهاي جديدي رو تجربه كنم، با زبان‌هاي ديگه‌اي آشنا بشم و حرف بزنم و براي ديدن دنيا خيلي كنجكاوم، فقط همين."

ديوونه اين حرفاتم مرد شش ساله من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فهيمه
12 اسفند 92 20:36
افرين مامان گل اين نشون از تربيت درست شماست.پاينده باشيد و سرفراز شما و ايران مان.
مامان رادی
پاسخ
شما لطف دارين، من كار خاصي نكردم موهبت خدا نصيبم شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادی من می باشد